En kald Novemberdag i 2009

Jeg vil ikke si det er av kjedsommelighet.... Med 3 tenåringer og 2 hunder i hus, i tillegg til jobb og fritidssysler er vel ikke det mulig. Ikke er det bolignød som regjerer, ei heller plassmangel. Nei, dette handler mer om manglende lyst til å male stuetaket! En utrolig traurig jobb som uansett innsats ikke kan gi annet resultat enn at taket blir helt hvitt i steden for hvitt med sjatteringer.... Lokale til salgs, sa du??? Et museum? Ja, hvorfor ikke! Det kan vel bli et hjem å trives i. Vi selger huset inklusive hvitmelert stuetak!







onsdag 26. januar 2011

SE OG NYT 2...

Med første strøk grunning, får vi raskt inntrykk av hvordan sluttresultatet vil bli. Og vi er veldig fornøyde med det.Bare noen kilometer igjen med panel som skal grunnes, før samme antall kilometer panel skal få to toppstrøk med halvblank maling. Eh, hvordan var det Michelangelo jobbet da han malte taket i Det sixtinske kapell? Var ikke det liggende, tro? Klok mann! 


4 kommentarer:

  1. Det ser ut til å bli veldig bra! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Vi synes det selv også. Gleder meg til å male videre i morgen.
    En riktig fin dag til deg også :-)

    SvarSlett
  3. Nå var det lenge siden jeg så i bloggen din Inger Lise, og jammen var det morsomt å se utviklingen i "museet"! Tror det blir bare lekkert!
    Så vidt jeg vet var Michelangelo ganske gammel da "han" malte taket - han hadde selvsagt hjelpere skal du vite!
    Husk på å ha lave skuldre slik at du ikke får noen betennelser!
    Ses snart igjen!

    SvarSlett
  4. Ja, vi maler med så lave skuldre vi kan... Skal jeg være helt ærlig - og det skal man jo - kapitulerte armene mine etter 40 m2 med tak. Resten har min bedre halvdel fikset, og det er jeg veldig glad for! Vi sees snart, Hanne!

    SvarSlett