En kald Novemberdag i 2009

Jeg vil ikke si det er av kjedsommelighet.... Med 3 tenåringer og 2 hunder i hus, i tillegg til jobb og fritidssysler er vel ikke det mulig. Ikke er det bolignød som regjerer, ei heller plassmangel. Nei, dette handler mer om manglende lyst til å male stuetaket! En utrolig traurig jobb som uansett innsats ikke kan gi annet resultat enn at taket blir helt hvitt i steden for hvitt med sjatteringer.... Lokale til salgs, sa du??? Et museum? Ja, hvorfor ikke! Det kan vel bli et hjem å trives i. Vi selger huset inklusive hvitmelert stuetak!







tirsdag 11. januar 2011

En oppdatering er på sin plass...

Jeg tenkte jeg skulle legge inn litt nye bilder,- men dengang ei!! Alle bildene legger seg inn opp-ned.... og det blir litt dumt når jeg skal vise hvor fine takene har blitt. MEN, med litt fantasi - og dersom dere snur hodet/PC`n i en passende posisjon, vil dere kunne få et visst inntrykk.Og i morgen, da er sikkert bildene riktig vei igjen!

før panel...

.... før malt panel!


1 kommentar:

  1. Hihi... Jeg snudde hue for å se bildene riktig vei, og en som gikk forbi meg stoppet opp og; Hva driver du med? :-D

    Men, dette ser jo veldig bra ut! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett